Agencja koncertowa Good Taste, która odpowiada za NEXT Fest, postanowiła skorzystać z okazji i szumu medialnego dotyczącego tego co w zeszły weekend działo się w Poznaniu i wystrzeliła z prawdziwą bombą informacyjną. W sierpniu przyszłego roku zawita do nas nowa impreza cykliczna Bittersweet Music Festival. Odbędzie się on na Cytadeli.
„Bittersweet Music Festival to przynajmniej 5 – 6 scen w sporym miasteczku festiwalowym. Zostanie ono zbudowane na Cytadeli i będzie większe niż te dotychczasowe, które znamy np. z Letnich Brzmień. Na Festiwalu będzie różnorodna muzyka, podobnie jak przy wielu innych naszych inicjatywach np. NEXT Fest, Salt Wave czy Edison. Każdy dla siebie coś znajdzie, zarówno amator jazzu jak i muzyki popularnej” – mówi Dyrektorka Marketingu i PR w Good Taste – Agnieszka Kopiewska.
Nowością w Poznaniu jest to, że festiwal będzie miał zagranicznych headlinerów. Organizatorzy mierzą w coś pomiędzy Orange Warsaw a Openerem. Plany są bardzo ambitne. Należy cieszyć się, że za organizację zabiera się bardzo doświadczona poznańska agencja koncertowa, która w swoim portfolio ma już organizację Jarocina, NEXT Fest, czy ogólnopolskiej trasy festiwalowej Santander Letnie Brzmienia.
Bittersweet odbędzie się 14-16 sierpnia 2025 r. Pierwszych artystów poznamy już niebawem!